Monday 5 May 2014

Tone Excel Syariah Compliance?


Zamri Nanyan 1. telco apa dia pakai? telco dia tu syariah compliant tak? kenapa nak double-standard dengan Tone Excel bila dulu nak subscribe Maxis/Celcom/Digi tak pernah check pun? Sekali lagi, Celcom, Maxis, Didi dan telco lain ada dapat syariah compliant tak?

2. kalau saya tengah makan biskut sekarang ni dan tiba-tiba orang datang tanya, biskut yang tuan makan tu syariah compliant ke, apa perasaan saya? saya pun bukannya bodoh sangat sampai tak tahu halal dan haram untuk cari rezeki untuk keluarga.

3. kedai makan makcik yang selalu tuan pergi tu ada tanda halal tak? tu gerai soya tepi jalan tu ada logo Halal JAKIM tak? Kita beli dan yakin soya tu halal sebab kita ada ilmu dan tahu halal-haram sesuatu (saya pasti orang Islam dalam group ni pun bukannya orang yang naif sangat pasal halal-haram).

4. saya akan tanya balik... kat mana haramnya Tone Excel?

Ya, label syariah compliant tu kena dapatkan melalui satu proses yang mungkin leceh sikit tapi tak bermakna Tone Excel ini haram.
 

Jom Lawati >>
 http://ProjekPendapatanPasif.com  

Buat saje.....Saya PERCAYA InsyaAllah 
Tone Excel boleh memenuhi Impian Kita! 
Ambil langkah Anda sekarang! Bila lagi....


Truly,
Roslinda Hj Omar :-)
IDP: 872728
BERMINAT MENGETAHUI PELUANG INI?
OFFER HEBAT DARI TONE EXCEL!
SMS/CALL/WHATSAPP/EMEL
To: Roslinda 016-2201009
roslinda@gmail.com
Alamat Cawangan ToneExcel Bandar Baru Bangi: 
>>> Unit No. C-3A-2nd, 
Bangi Gateway Shopping Complex,
Persiaran Perkeliling, Seksyen 15,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.
(near Bandar Baru Bangi Tol Exit).

No comments:

Post a Comment