Thursday 1 May 2014

Memilih untuk menjadi Ahli Tone Excel


 


Antara sebab aku bertukar kepada Tone Excel antaranya ialah benefits yang aku dapat selain dapat call dan  sms dalam urusan aku seharian. Bukan sedikit calling or sms customers aku.....banyak bill phone aku setiap bulan. 

Jika aku stick with Tecom provider yang lain, aku 
hanya buat total expenses sahaja...no return what 
so  ever.  Aku yang terbiasa dengan  postpaid ni 
rasa leceh dengan topup-topup ni...kejap2 
nak topup. Tapi, now dah  settled coz ada 
auto reload topup  Tone Exel di Tune2big.com
....iaitu  Big Card Visa Airasia dan mendapat
double reward points yang boleh ditukar kepada
tiket FOC Airasia ke mana-mana destinasi 
atau diskaun penginapan di Tune Hotels.

Setiap kali balance minimum RM10, automatik balance ku di reload sebanyak RM50 ( yang aku dah set). Bukan ini sahaja, aku dapat pula RM20 percuma untuk topup RM50. 

Untuk tatapan peminat Peluang Tone Excel...layan dengan benefits yang aku senaraikan dibawah:

1.   Boleh mengekalkan nombor telefon sedia 
      ada samada prepaid/postpaid

2.   Anda boleh merujuk tanpa had

3.   Bonus dibayar 3 kali sebulan (11hb, 21hb
       ,31hb)-dimasukkan terus ke akaun bank.

4.   Ada bonus tahunan

5.   Tak jual produk untuk perolehi 
      pendapatan berulang

6.   Tak perlu ingatkan rakan di dalam 
       network untuk top up sebab mereka 
      akan topup automatik bila credit phone at 
      minimum.

7.   Tak perlu beli stok simkad yang banyak, 
       ada servis dropship ToneExcel simkad 
       untuk hantar simkad kepada pembeli 
       simkad Tone Excel.

8.   Kos memulakan perniagaan sangat 
      rendah iaitu RM90 sahaja

9.   Penyelenggaraan rendah -hanya 
      RM30 sebulan sahaja

10. PA Insurance RM100,000 PERCUMA-
       topup RM50 sebulan

11. Boleh mendapat pakej umrah

12. Boleh mendapat insentif melancong.

13. Diskaun Tune Hotels sehingga 30%

14. TopUp bulanan melebihi RM30 akan 
       diberikan rebet tunai 3% atas jumlah 
       topup (bermula 1 Mac 2014).

15. Program yang dibawah rangkaian 
      Syarikat Penerbangan Tambang Murah 
      Terbaik di dunia iaitu Airasia.

16. Points boleh ditukar kepada tiket 
      penerbagan AirAsia.

17. Points boleh ditukarkan kepada telefon 
      bimbit atau tab yang berjenama.

18. Boleh sertai pelbagai peraduan yang 
      menawarkan hadiah yang lumayan.

19. Pasaran sangat luas (lebih 30 juta 
      pengguna telefon bimbit)

20. Produk keperluan semua orang *

21. Minimum umur 12 tahun sudah 
      boleh menyertai ToneExcel.

22. Terbuka kepada bukan warganegara 
       yang memiliki passport.

23. Satu cara mudah untuk mendapatkan 
      pendapatan pasif seumur hidup

24. Pendapatan dari ToneExcel boleh 
       diwariskan kepada ahli keluarga.

25. Ianya Program Rujukan dan 
       bukannya Bisnes MLM.

26. Program dilindungi dan mendapat 
       kerjasama Lembaga Pelindung dan 
       Kebajikan Pengguna Malaysia (LPKPM).

27. Sehingga November 2013, lebih 
      180,000 rakyat Malaysia mendapat 
      manfaat daripada Program Tone Excel.
   
Jom Lawati >>
OFFER HEBAT DARI TONE EXCEL

Buat saje.....Saya PERCAYA InsyaAllah 
Tone Excel boleh memenuhi Impian Kita! 
Ambil langkah Anda sekarang! Bila lagi....



Truly,
Roslinda Hj Omar :-)
IDP: 872728
BERMINAT MENGETAHUI PELUANG INI?
SMS/CALL/WHATSAPP/EMEL
To: Roslinda 016-2201009
roslinda@gmail.com
Alamat Cawangan ToneExcel Bandar Baru Bangi: 
>>> Unit No. C-3A-2nd, 
Bangi Gateway Shopping Complex,
Persiaran Perkeliling, Seksyen 15,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.
(near Bandar Baru Bangi Tol Exit).