Friday 11 July 2014

JIMAT sudah ada dalam Kamus Pengguna Handphone

Selalu yang kita dengar rate telefon yang murah di war-warkan. 
Tetapi, belum ada syarikat telekomunikasi yang war-warkan 
JIMAT dalam penggunaan handphone. Diskaun memang 
tiada dalam kamus pengguna handphone sebelum ni. 

Kewujudan Tone Excel di pasaran telekomunikasi bertujuan 
memberikan penjimatan kepada pengguna telefon. Setiap kali 
saya buat personal top up, 7% dari jumlah yang dibayar akan 
diberikan kepada saya kembali. Dan setiap RM50 ringgit 
topup, saya mendapat RM20 extra kredit. Ditambah dengan 
komisen yang dapat setiap bulan, makin bertambah kurang 
bil telefon saya setiap bulan. Ia semakin jimat setiap bulan. 
Saya sekeluarga telah menggunakan Tone Excel 
dan dapat berjimat dalam penggunaan keperluan utama ini
>> Handphone.

Anda bagaimana?
Sudah boleh berjimat dengan kadar kekerapan biasa
penggunaan handphone anda?
Sudah kah syarikat telekomunikasi yang anda gunakan lebih
dari 10 tahun mula memberikan anda rebate, seperti lebih 40% setiap bulan?
Jika tidak sebanyak 40%, sekecil 20 sen rebate setiap bulan ada?



Truly,
Roslinda Hj Omar :-)
IDP: 872728
BERMINAT MENGETAHUI PELUANG INI?
OFFER HEBAT DARI TONE EXCEL!
SMS/CALL/WHATSAPP/EMEL
To: Roslinda 016-2201009
roslinda@gmail.com
Alamat Cawangan ToneExcel Bandar Baru Bangi: 
>>> Unit No. C-3A-2nd, 
Bangi Gateway Shopping Complex,
Persiaran Perkeliling, Seksyen 15,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.
(near Bandar Baru Bangi Tol Exit).

No comments:

Post a Comment